vineri, 15 aprilie 2011

Cărţile mele: "ACUM ŞI ÎN CELE DIN URMĂ"

MĂ ROG CU INIMA

R : Mă rog cu inima, Isuse Cristoase
La Tine şi la Maica Ta!

Doamne, câte prilejuri mi-ai dat de iubire
Rugându-mă Ţie şi maicii Tale cu inima.
Mi-ai revărsat pe creştet belşug de haruri
Şi m-ai înălţat deasupra ispitelor.

În acest timp de rugăciune şi pocăinţă
Mi-am unit cu Isus truda şi pătimirile.
Am urmat răbdător Calea Crucii de suferinţă
Şi am primit în Duh stigmatele Domnului.

Am pus mâna pe lemn precum cirenianul
Şi ţi-am şters faţa cu năframa dragostei.
Am fost alături de Maica la răstignire
Am plâns şi-am jelit lângă lemnul cel verde.

Primeşte-mă alături pe Drumul Golgotei
Tu care mi-ai oferit iubirea şi încrederea.
Nici o dovadă nu e mai bună, Doamne,
Decât că m-ai ales frate de cruce…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu